Öğr. Gör.
SENA TEKELİ
|
Abdülcelil Çakıcı, Sena Tekeli |
Consumers perceptions of visual product aesthetics based on fashion innovativeness and fashion leadership levels A research study in Mersin. Journal of Global Business Insights, 5(1), 73–86.% |
Öğr. Gör.
SENA TEKELİ
|
Sena Tekeli, Aslıhan Yavuzalp Marangoz |
Tüketicilerin Bireysel Kültürel Değerlerinin Marka Kişiliği Algısı Üzerindeki Etkisi Alışveriş Merkezi Üzerine Bir Araştırma,” Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol. 22, no. 2, pp. 229–243% |
Dr. Öğr. Üyesi
UMUT UFUK DEMİRHAN
|
Mustafa Aksan, Umut Ufuk Demirhan & Yeşim Aksan |
Corpus evidence and discourse functions of the-mIş-DIr pattern, Discourse Meaning: The View from Turkish, 189-221. Walter de Gruyter GmbH & Co KG% |
Prof. Dr.
MUSTAFA ŞAHAP AKSAN
|
Mustafa Aksan, Umut Ufuk Demirhan & Yeşim Aksan |
Corpus evidece and discourse functions of the -mIş-DIr pattern. D. Zeyrek & U. Özge (Ed.), Discourse Meaning (ss. 189-222). Amsterdam: De Gruyter.% |
Prof. Dr.
SERA YEŞİM AKSAN
|
Mustafa Aksan, Umut Ufuk Demirhan & Yeşim Aksan |
Corpus evidece and discourse functions of the -mIş-DIr pattern. D. Zeyrek & U. Özge (Ed.), Discourse Meaning (ss. 189-222). Amsterdam: De Gruyter.% |
Prof. Dr.
SERA YEŞİM AKSAN
|
Yeşim Aksan, Devrim Alıcı |
Kavramsal metaforların belirlenmesinde yöntemsel bakış: Üniversite giriş sınavına ı̇lişkin en güçlü kavramsal metaforun belirlenmesi. A Uçar, P. İbe Akcan, F. Çetintaş Yıldırım (Ed.), Dilbilimde Güncel Tartışmalar (ss. 1-16). Ankara: Dilbilim Derneği Yayınları.% |
Prof. Dr.
SERA YEŞİM AKSAN
|
Gülsüm Atasoy, Yeşim Aksan |
Türkçe görünüş belirteçliklerinin derlem-çıkışlı betimlenmesi. A Uçar, P. İbe Akcan, F. Çetintaş Yıldırım (Ed.), Dilbilimde Güncel Tartışmalar (ss. 25-36). Ankara: Dilbilim Derneği Yayınları.% |