2016-2017 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KAYIT YENİLEME/DERSE KAYIT İŞLEMLERİ
TOROSÜNİVERSİTESİ
2016-2017EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI
KAYITYENİLEME/DERSE KAYIT İŞLEMLERİ
2016-2017Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı kayıt yenileme /derse kayıt işlemleriaşağıda belirtilen tarihler arasında yapılacaktır. Aşağıda belirtilen tarihlereve uyarılara dikkat edilmesi; işlemlerin süresi içerisinde tamamlanmasıaçısından ve sonradan mağduriyet yaşanmaması için önemlidir.
1.SINIFLAR DAHİL TÜM ÖĞRENCİLERİN 2016-2017 ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KAYITYENİLEME / DERS SEÇME İŞLEMLERİ ÖĞRENCİLERİN KENDİLERİ TARAFINDANYAPILACAKTIR.
ÖĞRENİMÜCRETİ / MUHASEBEONAYI ( EN GEÇ 10 Şubat 2017)
Öğrenimücreti yükümlülüğü olanlar en geç 10 Şubat 2017 tarihine kadarkayıt yenileme ilk aşaması için Muhasebe Müdürlüğüne gelerek işlem yaptırmak veonay almak zorundadırlar. Onay işleminden sonra ders seçimini yapmalıdırlar.
Öğrenim ücretiyle ilgili herhangi bir sorunu olmayan öğrenciler06-10 Şubat 2017 tarihleri arasında ders seçimi yapabileceklerdir.
İNTERAKTİFDERSE KAYIT / KAYIT YENİLEME (06- 10 Şubat 2017)
Öğrenci derse interaktif kayıt yapabilmek için; http://oibs.toros.edu.tr/ sayfasından Öğrenci İşleri BilgiSistemi'ne kendilerine daha önce verilen kullanıcı adı ve şifre ile girişyapmalıdır. Bu bilgileri eksik olan öğrencilerin Bilgi İşlem Daire Başkanlığıgörevlilerinden yeni şifre almaları mümkündür.
Ders kaydı işlemlerinde öğrenciler öncelikle başarısız olduklarıdersi/dersleri almak zorundadır. Başarısız dersler (ÖBS) Öğrenci Bilgisisteminde BAŞARISIZOLDUĞUNUZ DERSLER bölümündeyer almaktadır.
Yeni alınacak dersler AÇILANDERSLER kısmındanişaretlendikten sonra seçilen derslere eklenip, tüm seçilen dersler danışmanonayına gönderilir ve öğrenci ders kaydını gerçekleştirmiş olur.
DersKayıt Çıktıları: Derskayıt çıktıları, karışıklıkları engellemek ve gereksiz çıktıların önüne geçebilmekamacıyla Akademik Takvim'de belirtilen Ders Ekleme / Çıkarma haftasındansonraki hafta 13-17 Şubat 2017 tarihleri arasında 3 nüsha Ders kayıt çıktısı alınıp,danışman öğretim elemanına imzalattırılacaktır. İmzalı çıktılardan bir nüshasıöğrencide kalacak 2 nüshası Danışmana verilecek ve bunlardan bir nüshasıDekanlık/ Yüksekokul/ Meslek Yüksekokullarınca Öğrencinin özlük dosyasınakonulmak üzere en geç 24 Şubat 2017 tarihine kadar Rektörlüğe gönderilecektir.Bu işlem ileride karşılaşılabilecek sorunlar için önem taşımaktadır. Yapılan işlemlerin danışmantarafından onaylanıp onaylanmadığını öğrenci kendi sayfasından bakıp kontroletmelidir. Seçilen dersler danışman tarafından onaylanmış ise 2016-2017 BaharYarıyılı dersleri öğrencinin transkriptine yansıyacaktır. Aksi halde durumundanışmana bildirilmesi gerekmektedir.
2016-2017 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında ders seçimiyapılırken dikkat edilmesi gereken durumlar:
1-Öğrenci ders kaydını yapmadan önce sistemdeki başarı İzleme bölümünden girişyapmalı ve başarı durumu bölümündenders durumunu mutlaka incelemelidir.
2-Öğrenci otomasyonu sayfanızdaki müfredatınızda bulunan derslerle, Başarı durumubölümündeki dersleri karşılaştırarak kayıt yapacağınız dersleri belirleyiniz.
Derse kayıt ile ilgili karşılaşılabilecek sorunların öncelikleDanışman hocanıza ilgili bölüm başkanlığına ve Fakülte/ YO/MYOSekreterliklerine veya Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına bildirilmesiyararınıza olacaktır.
Konuile ilgili yeni düzenlemeler olması durumunda bilgiler güncellenecektir.Bu nedenle Üniversitemiz web sayfasını takip etmeniz yararınıza olacaktır.
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI