2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KAYIT YENİLEME/DERS KAYIT İŞLEMLERİ
TOROS ÜNİVERSİTESİ
2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI
KAYIT YENİLEME/DERS KAYIT İŞLEMLERİ
2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılı kayıt yenileme /derse kayıt işlemleri aşağıda belirtilen tarihler arasında yapılacaktır. Aşağıda belirtilen tarihlere ve uyarılara dikkat edilmesi;işlemlerin süresi içerisinde tamamlanması açısından ve sonradan mağduriyet yaşanmaması için önemlidir.
1.SINIFLAR DAHİL TÜM ÖĞRENCİLERİN 2017-2018 ÖĞRETİM YILI BAHAR YARIYILI KAYIT YENİLEME / DERS SEÇME İŞLEMLERİ ÖĞRENCİLERİN KENDİLERİ TARAFINDAN YAPILACAKTIR.
ÖĞRENİM ÜCRETİ / MUHASEBE ONAYI ( EN GEÇ 09 Şubat 2018)
Öğrenim ücreti yükümlülüğü olanlar en geç 09 Şubat 2018 tarihine kadar kayıt yenileme ilk aşaması için Mali İşler Şube Müdürlüğüne gelerek işlem yaptırmak ve onay almak zorundadırlar. Onay işleminden sonra ders seçimini yapmalıdırlar.
Öğrenim ücretiyle ilgili herhangi bir sorunu olmayan öğrenciler 05- 09 Şubat 2018 tarihleri arasında ders seçimi yapabileceklerdir.
İNTERAKTİF DERSE KAYIT / KAYIT YENİLEME (05- 09 Şubat 2018)
Öğrenci derse interaktif kayıt yapabilmek için; http://oibs.toros.edu.tr/ sayfasından Öğrenci İşleri Bilgi Sistemi'ne kendilerine daha önce verilen kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapmalıdır. Bu bilgileri eksik olan öğrencilerin Bilgi İşlem Daire Başkanlığı görevlilerinden yeni şifre almaları mümkündür.
Ders kaydı işlemlerinde öğrenciler öncelikle başarısız oldukları dersi/dersleri almak zorundadır. Başarısız dersler (ÖBS) Öğrenci Bilgi sisteminde BAŞARISIZ OLDUĞUNUZ DERSLER bölümünde yer almaktadır.
Yeni alınacak dersler AÇILAN DERSLER kısmından işaretlendikten sonra seçilen derslere eklenip, tüm seçilen dersler danışman onayına gönderilir ve öğrenci ders kaydını gerçekleştirmiş olur.
Ders Kayıt Çıktıları: Ders kayıt çıktıları, karışıklıkları engellemek ve gereksiz çıktıların önüne geçebilmek amacıyla Akademik Takvim'de belirtilen Ders Ekleme / Çıkarma haftasından sonraki hafta 12-23 Şubat 2018 tarihleri arasında 3 nüsha Ders kayıt çıktısı alınıp, danışman öğretim elemanına imzalattırılacaktır. İmzalı çıktılardan bir nüshası öğrencide kalacak 2 nüshası Danışmana verilecek ve bunlardan bir nüshası Dekanlık/ Yüksekokul / Meslek Yüksekokullarınca Öğrencinin özlük dosyasına konulmak üzere en geç 23 Şubat 2018 tarihine kadar Rektörlüğe gönderilecektir. Bu işlemileride karşılaşılabilecek sorunlar için önem taşımaktadır. Yapılan işlemlerin danışman tarafından onaylanıp onaylanmadığını öğrenci kendi sayfasından bakıp kontrol etmelidir. Seçilen dersler danışman tarafından onaylanmış ise 2017-2018 Bahar Yarıyılı dersleri öğrencinin transkriptine yansıyacaktır. Aksi halde durumun danışmana bildirilmesi gerekmektedir.
2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında ders seçimi yapılırkendikkat edilmesi gereken durumlar:
1-Öğrenci ders kaydını yapmadanönce sistemdeki başarı İzleme bölümünden giriş yapmalı ve başarı durumu bölümünden ders durumunu mutlakaincelemelidir.
2-Öğrenci otomasyonu sayfanızdaki müfredatınızda bulunan derslerle, Başarı durumu bölümündeki dersleri karşılaştırarak kayıt yapacağınız dersleri belirleyiniz.
Derse kayıt ile ilgili karşılaşılabilecek sorunların öncelikle Danışman hocanıza ilgili bölüm başkanlığına ve Fakülte/ YO/MYO Sekreterliklerine veya Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına bildirilmesi yararınıza olacaktır.
Konu ile ilgili yeni düzenlemeler olması durumunda bilgiler güncellenecektir. Bu nedenle Üniversitemiz web sayfasını takip etmeniz yararınıza olacaktır.
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI