2020-2021 AKADEMİK YILI YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİ 6. BAŞVURU SONUÇLARI VE KAYIT İŞLEMLERİ
2020-2021 AKADEMİK YILI YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİ
6. BAŞVURU SONUÇLARI VE KAYIT İŞLEMLERİ
Kesin kayıtlar 26 Ekim 2020 ile 30 Kasım 2020 tarihleri arasında yapılacak olup;
Aşağıda listesi bulunan ve;
1) Evrakları tam olan ve ekte dökümü yapılan adayların, kayıtları 30 Kasım 2020 tarihine kadar yapılacak olup, bu tarihe kadar kayıt yaptırmayan adayların başvuru yaptığı bölüm / programın kontenjanı dolmadığı takdirde, Güz döneminde eğitime başlayacak ise 6 Kasım 2020 tarihine kadar, Bahar döneminde eğitime başlayacak ise 15 Aralık 2020 tarihine kadar kayıt hakkının devam etmesine,
2) Evrakları eksik olan adayların 30 Kasım 2020 tarihine kadar eksik olan evraklarını tamamlamaları kaydıyla kayıtlarının yapılmasına, bu tarihe kadar kayıt yaptırmayan adayların başvuru yaptığı bölüm / program kontenjanı dolmadığı takdirde yine eksik evraklarını tamamlamaları kaydıyla Güz döneminde eğitime başlayacak ise 6 Kasım 2020 tarihine kadar, Bahar döneminde eğitime başlayacak ise 15 Aralık 2020 tarihine kadar kayıt hakkının devam etmesine,
3) Hiçbir evrakı bulunmayan adayların, diğer başvuru dönemleri içerisinde evraklarını tamamlamaları kaydıyla, yeniden değerlendirilmesine,
4) Daha önceki başvuru döneminde hiçbir evrakı bulunmayan adaylardan evraklarını tamamlayanların kayıtları 30 Kasım 2020 tarihine kadar yapılacak olup, bu tarihe kadar kayıt yaptırmayan adayların başvuru yaptığı bölüm / programın kontenjanı dolmadığı takdirde, Güz döneminde eğitime başlayacak ise 6 Kasım 2020 tarihine kadar, Bahar döneminde eğitime başlayacak ise 15 Aralık 2020 tarihine kadar kayıt hakkının devam etmesine,
5) 1. , 2. , 3. , 4. ve 5. Başvuru döneminde kabul edilen evrakları tam olan ve Üniversitemiz web sitesinde yayınlanan listelerde isimleri bulunan adaylarında başvuru yaptığı bölüm / programın kontenjanı dolmadığı takdirde, Güz döneminde eğitime başlayacak ise 6 Kasım 2020 tarihine kadar, Bahar döneminde eğitime başlayacak ise 15 Aralık 2020 tarihine kadar kayıt hakkının devam etmesine,
6) Kabul edilen öğrencilerin, kabul mektuplarının ücretlerini Üniversitemize yatırdıkları takdirde gönderilmesine,
7) Kontenjanları dolan bölümlere kayıt için başvuran adayların istemeleri halinde 2. veya 3. tercihlerine yerleştirilmelerine,
8) Kayıt ücretini yatıran ve kayıt için gerekli belgeleri international@toros.edu.tr ve ogrenciisleri@toros.edu.tr adreslerine gönderdikleri takdirde kayıt işlemleri yapılacaktır.
KAYITTA İSTENEN BELGELER:
a) Lise diplomasının aslı,
b) Lise diplomasının Türk liselerinden alınan diplomalara denk olduğunu gösteren, Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçilikleri veya Konsolosluklarından ya da Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı'ndan alınacak "Denklik Belgesi,"
c) Mezuniyet not ortalamasını gösteren belgenin aslı ve Türkçe veya İngilizceye çevrilmiş Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçilikleri veya Konsolosluklarından onaylı örneği,
ç) Başvuruda kullanılacak sınav sonuç belgesinin aslı ve Türkçe veya İngilizceye çevrilmiş Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçiliklerinden ya da Konsolosluklarından onaylı örneği,
d) Resmi kimlik ya da pasaportun kimlik bilgilerini gösteren sayfasının onaylanmış örneği,
e) Öğrenim ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontu,
ÖĞRENİM ÜCRETİ:
Başvuru yapacak adayların öğrenim ücretini aşağıda belirtilen hesaba yatırmaları gerekmektedir.
(Bankanın masraf olarak alacağı para bu miktarın dışında hesaplanmalıdır.)
(Dekontta Yurt Dışı Öğrenci Kayıt Ücreti olduğu belirtilmelidir.)
Banka Adı: İş Bankası
Şube Adı: Pozcu Şubesi
Hesap Sahibi: Toros Üniversitesi
IBAN USD: TR62 0006 4000 0026 6060 3781 26
IBAN EURO: TR49 0006 4000 0026 6060 3665 26
IBAN TL: TR17 0006 4000 0016 6060 9272 82
f) 6 adet vesikalık fotoğraf,
g) Varsa uluslararası geçerliliği olan Yabancı Dil ve Türkçe yeterlik belgesi,
h) Yabancı uyruklular kimlik numarası,
ı) Öğrenimleri boyunca geçerli bir sağlık sigortasını gösterir belge. (İsteğe bağlı)
i) Eğitimlerini sürdürmelerini temin edecek tutarın üstünde bir gelire sahip olduğuna ilişkin belge.
"Türk Soy Belgesi" sahibi olanlar kayıt sırasında ibraz etmek zorundadır.
Öğrencilerin daha sonra getireceği belgeler kabul esnasındaki statülerini değiştiremez.
Kayıt hakkını kazanan adaylardan, ilan edilecek kayıt süresi içinde kaydını yaptırmayanlar kayıt hakkını kaybetmiş sayılırlar.
Kayıtta istenilen belgelerin sunulamaması, yanlış beyanda bulunduğu ya da kriterleri sağlamadığı tespit edilen kesin kayıt hakkı kazanan adayların kayıt hakları iptal edilir.
- Aşağıda belirtilen Evrakları tam olan isimlerin karşılığındaki bölümlere 1. madde gereğince kabulüne;
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi.pdf
Güzel Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi.pdf
Yabancı Diller Yüksekokulu.pdf
- Aşağıda belirtilen hiçbir Evrakı bulunmayan adayların 3. Madde gereğince evraklarını tamamlama kaydıyla daha sonraki başvuru dönemlerinde değerlendirilmesine,
3. Madde Gereğince Eksik evrakları Tamamlamaları Takdirde Tekrar Değerlendileceklerin Listesi.pdf
Yurt Dışı Öğrenci Kabulüne ilişkin 1. Başvuru Sonuç Duyurusu
Yurt Dışı Öğrenci Kabulüne ilişkin 2. Başvuru Sonuç Duyurusu
Yurt Dışı Öğrenci Kabulüne ilişkin 3. Başvuru Sonuç Duyurusu
Yurt Dışı Öğrenci Kabulüne ilişkin 4. Başvuru Sonuç Duyurusu
Yurt Dışı Öğrenci Kabulüne ilişkin 5. Başvuru Sonuç Duyurusu
2020-2021 ACADEMIC YEAR FOREIGN STUDENTS 6TH APPLICATION
RESULTS & REGISTRATION PROCEDURE
Final registrations will be made between October 26th, 2020 and November 30th, 2020.
1) Candidates who are listed below and whose documents are complete and attached in the annex will be registered until November 30th, 2020. Unless the quota of the department / program applied by the candidates who have not registered until this date is not completed, the right to enroll will continue until of November 6th,2020 if it is to start education in the Fall semester and until December 15th, 2020 if it will start education in the Spring semester.
2) The candidates whose documents are incomplete will be registered until November 30th, 2020; provided that they complete all their missing documents. If the department / program quota for candidates who have not registered until this date is not filled, they will continue their education until of November 6th, 2020, and if they will start their education in the Spring term, they will continue their registration until December 15th, 2020.
3) Candidates who have no documents will be re-evaluated provided that they complete their documents during the upcoming application periods.
4) The registration of the candidates who did not have any documents in the previous registration period will be made by November 30th, 2020; if they complete their documentation. If the quota of the department / program that the applicants who do not register until this date is not filled, the registration rights will continue until of November 6th, 2020 if they will start education in the Fall semester and until the date of 15 December 2020 if they will start education in the Spring semester.
5) If the applicants of whose registrations were accepted in the 1st - 2nd - 3rd - 4th and 5th registration period, whose documentations were complete and whose names were listed on our university website and if their applied department/program quota is not yet filled; their registration rights will continue until of November 6th, 2020 if their education starts in the fall semester and until December 15th,2020 if it will start in the spring term.
6) Acceptance letters will be sent to students if the admitted students pay their fees to our University.
7) Candidates who apply for registration to the departments whose quotas have been already filled should be placed in their 2nd or 3rd preferences respectively, as/if they wish.
8) If the students who have already paid the registration fees send the required documents for registration to international@toros.edu.tr and ogrenciisleri@toros.edu.tr e-mail addresses, their registrations will be made.
DOCUMENTS REQUIRED FOR THE REGISTRATION
A) High School diploma (original)
B) Indicating that the high school diploma is equivalent to the diplomas taken from the Turkish high schools, "certificate of equivalence" taken from the Embassy/Consulate of the Republic of Turkey or the Republic of Turkey Ministry of Education.
C) The original document showing the graduation average grades and certified copy by the Turkish Embassy/Consulate that are either in English or translated into Turkish.
D) Original copy of the exam result document that will be used in the application and certified copy by the Turkish Embassy/Consulate that are either in English or translated into Turkish.
E) Approved copy of the official ID or the passport page showing applicant's identity information
F) Bank receipt showing that the tuition fee has been paid
TUITION FEE:
Applicants are required to pay the tuition fee amount to the account numbers given below.
(*The amount that the bank may charge as a wire fee should be excluded from this amount.)
(**Bank should be notified that this is a “Foreign Student Registration Tuition Fee” as the description of this transaction.)
Bank Name: İş Bank
Branch Name: Pozcu Branch
Account Holder: Toros Üniversitesi
IBAN USD:TR62 0006 4000 0026 6060 3781 26
IBAN EURO:TR49 0006 4000 0026 6060 3665 26
IBAN TL: TR170006 4000 0016 6060 9272 82
G) 6 passport size photographs
H) Foreign Language and Turkish proficiency certificate with international validity (If any)
I) Foreign national identification number
J) Document showing a valid health insurance throughout their education (Optional)
K) Document (such as a certified bank letter) proving that the applicant student has sufficient funds or income that will ensure they will be able to continue their education.
Those who have a "Turkish Ancestry Certificate" must submit it during registration.
Documents that the students will bring later cannot change their initial status at the time of acceptance.
Candidates who have not registered during the official registration period will be deemed to have lost their rights to register.
Candidates who have not been able to submit the required documents in the registration, make a false statement or do not meet the criterias lose their rights of registration.
• Sections with the documents listed below - In accordance with the 1st Article- is accepted
Faculty of Economics, Administrative and Social Sciences.pdf
Faculty of Fine Arts Design and Architecture.pdf
School of Foreign Languages.pdf
• Candidates who do not have any of the documents listed below should be evaluated in the following application period, provided that they complete their documents in accordance with Article 3
List of Re-Evaluation of Applications If Missing Documents Are Completed Per Article 3.pdf