
2022-2023 AKADEMİK YILI YURT DIŞI ÖĞRENCİ 2. BAŞVURU SONUÇLARI VE KAYIT İŞLEMLERİ / FOREIGN STUDENTS FINAL REGISTRATION ANNOUNCEMENT FOR 2022-2023 EDUCATION SEASON
Kesin kayıtlar 01 Ağustos 2022 ile 01 Eylül 2022 tarihleri arasında yapılacak olup,
Aşağıda listesi bulunan ve;
1) Evrakları tam olan ve ekte dökümü yapılan adayların, kayıtları 01 Eylül 2022 tarihine kadar yapılacak olup, bu tarihe kadar kayıt yaptırmayan adayların başvuru yaptığı bölüm / programın kontenjanı dolmadığı takdirde, 03 Ekim 2022 tarihine kadar kayıt hakkının devam etmesine,
Güzel Sanatlar, Tasarım ve Mimarlık Fakültesi.pdf
İktisadi, İdari ve Sosyal Bilimler Fakültesi.pdf
Sağlık Bilimleri Fakültesi.pdf
Yabancı Diller Yüksekokulu.pdf
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu.pdf
2) Hiçbir evrakı bulunmayan adayların, diğer başvuru dönemleri içerisinde evraklarını tamamlamaları kaydıyla, yeniden değerlendirilmesine,
2.Madde Gereğince Eksik evrakları Tamamlamaları Takdirde Tekrar Değerlendileceklerin Listesi.pdf
3) Kabul edilen öğrencilerin, kabul mektuplarının, öğrenim ücretlerini Üniversitemize yatırdıkları takdirde gönderilmesine,
4) Kayıt ücretini yatıran ve kayıt için gerekli belgeleri international@toros.edu.tr ve ogrenciisleri@toros.edu.tr adresinegönderdikleri takdirde kayıt işlemleri yapılacaktır.
KAYITTA İSTENİLEN BELGELER
a)Lise diplomasının aslı,
b)Lise diplomasının Türk liselerinden alınan diplomalara denk olduğunu gösteren, Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçilikleri veya Konsolosluklarından ya da Türkiye Cumhuriyeti Milli Eğitim Bakanlığı'ndan alınacak "Denklik Belgesi,"
- c) Mezuniyet not ortalamasını gösteren belgenin aslı ve Türkçe veya İngilizceye çevrilmiş Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçilikleri veya Konsolosluklarından onaylı örneği,
ç) Başvuruda kullanılacak sınav sonuç belgesinin aslı ve Türkçe veya İngilizceye çevrilmiş Türkiye Cumhuriyeti Büyükelçiliklerinden ya da Konsolosluklarından onaylı örneği,
- d) Resmi kimlik ya da pasaportun kimlik bilgilerini gösteren sayfasının onaylanmış örneği,
- e) Öğrenim ücretinin yatırıldığını gösteren banka dekontu,
ÖĞRENİM ÜCRETİ
Başvuru yapacak adayların öğrenim ücretini aşağıda belirtilen hesaba yatırmaları gerekmektedir.
(Bankanın masraf olarak alacağı para bu miktarın dışında hesaplanmalıdır.)
(Dekontta Yurt Dışı Öğrenci Kayıt Ücreti olduğu belirtilmelidir.)
Banka İsmi: İş Bankası
Şube İsmi: Pozcu Şubesi
Hesap Adı: Toros Üniversitesi
IBAN TR: TR170006 4000 0016 6060 9272 82
IBAN USD:TR62 0006 4000 002 6060 3781 26
IBAN EURO:TR490006 4000 0026 6060 3665
SWIFT KODU: ISBKTRIS
- f) 6 adet vesikalık fotoğraf,
- g) Varsa uluslararası geçerliliği olan Yabancı Dil ve Türkçe yeterlik belgesi,
h)Yabancı uyruklular kimlik numarası,
ı) Öğrenimleri boyunca geçerli bir sağlık sigortasını gösterir belge. (İsteğe bağlı)
- i) Eğitimlerini sürdürmelerini temin edecek tutarın üstünde bir gelire sahip olduğuna ilişkin belge.
"Türk Soy Belgesi" sahibi olanlar kayıt sırasında ibraz etmek zorundadır.
Öğrencilerin daha sonra getireceği belgeler kabul esnasındaki statülerini değiştiremez.
Kayıt hakkını kazanan adaylardan, ilan edilecek kayıt süresi içinde kaydını yaptırmayanlar kayıt hakkını kaybetmiş sayılırlar.
Kayıtta istenilen belgelerin sunulamaması, yanlış beyanda bulunduğu ya da kriterleri sağlamadığı tespit edilen kesin kayıt hakkı kazanan adayların kayıt hakları iptal edilir.
FOREIGN STUDENTS FINAL REGISTRATION ANNOUNCEMENT FOR 2022-2023 EDUCATION SEASON
Final registrations will be made between 01 August 2022 and 01 September 2022,
Listed below and;
1) The registration of the candidates whose documents are complete and listed in the annex will be made until 01 September 2022, and if the quota of the department / program applied for the candidates who have not registered until this date is not filled, their right to enroll will continue until 03 October 2022,
Faculty of Fine Arts Design and Architecture
Faculty of Economics, Administrative and Social Sciences
2) Re-evaluation of candidates who do not have any documents, provided that they complete their documents within the other application periods,
List of Re-Evaluation of Applications If Missing Documents Are Completed Per Article 2
3) Acceptance letters of accepted students are sent if they pay their tuition fees to our University,
4) Registration will be done if the person paying the registration fee and sending the required documents for registration to international@toros.edu.tr and ogrenciisleri@toros.edu.tr
REQUIRED DOCUMENTS FOR REGISTRATION
- a) Original high school diploma
- b) "Equivalence Certificate" to be obtained from the Embassies or Consulates of the Republic of Turkey or the Ministry of National Education of the Republic of Turkey, showing that the high school diploma is equivalent to the diplomas obtained from Turkish high schools.
- c) The original of the document showing the graduation grade point average and a certified copy from the Embassies or Consulates of the Republic of Turkey translated into Turkish or English.
ç) The original of the exam result document to be used in the application and a certified copy from the Embassies or Consulates of the Republic of Turkey translated into Turkish or English.
- d) Approved copy of the official ID or passport page showing the identity information
- e) Bank receipt showing that the tuition fee has been paid
TUITION FEE
Applicants must deposit the tuition fee into one of the account(s) below.
(The money that the bank will receive as an expense should be calculated outside of this amount.)
(It should be stated on the receipt that this is a foreign student registration payment.)
Bank Name: İş Bankası
Branch Name: Pozcu Branch
Account Name: Toros University
IBAN TR: TR170006 4000 0016 6060 9272 82
IBAN USD:TR62 0006 4000 002 6060 3781 26
IBAN EURO:TR490006 4000 0026 6060 3665
SWIFT CODE: ISBKTRIS
- f) 6 passport photos
- g) Foreign Language and Turkish proficiency certificate with international validity, if any
- h) Foreign Nationals Identification Number
ı) Document showing a valid health insurance throughout their education (Optional)
- i) Proof of having an income above the amount that will enable them to continue their education
Those who have a "Turkish Descent Document" must present it during registration.
Documents that students will bring later cannot change their status at the time of admission.
Among the candidates who have earned the right to register, those who do not register within the registration period to be announced will be deemed to have lost their right to register.
The registration rights of the candidates who are found to be unable to submit the required documents in the registration, to make false statements or not to meet the criteria, who have the right to final registration, are cancelled.