- Eğitimin Ötesinde, Yaşamın İçinde | Toros Üniversitesi
MERVE KAVAZ KESMEN
|
Lisans |
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı |
Bilkent Üniversitesi |
2014 |
|
Yüksek Lisans |
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı |
Coventry University |
2015 |
|
Doktora |
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı |
Hacettepe Üniversitesi |
2022 |
Kitap Bölümü: Kavaz, M. (2022). Biophlic Design And İndividuals On Autism Spectrum Disorder. Sönmez, E. Gözlükaya, H.(Eds.). Architectural Sciences and Spatial Design. 2022, Volume:7, 144-168. ISBN: 978-625-8213-86-7. Iksad Publications
Kavaz, M. (2025). Design Principles for a Special Education Center for Children on Autism Spectrum Disorder. ICONARP International Journal of Architecture and Planning, 13(1), 361–381. https://doi.org/10.15320/ICONARP.2025.328
Kavaz, M., & Yılmaz, M. (2024). TÜRK VE AMERİKALI ÖĞRETMENLERİN PERSPEKTİFİNDEN OSB Lİ ÇOCUKLAR İÇİN OKUL TASARIMI. Sketch: Journal of City and Regional Planning. 05(02), 39-53. e-ISSN:2687-5101.
Kavaz, M.& Yılmaz,M. (2021). İlkokul Seviyesindeki Otizmli Bireylerin, Eğitim Mekanlarının, Ankara’daki Dört Farklı Devlet Okulu Üzerinden Aspectss Kriterlerine Göre İncelenmesi . Hacettepe Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sanat Yazıları (ULAKBİM TR Dizininde). e-ISSN 2458-8903
Kavaz,M. (2022). Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) Olan Bireyler İçin Erişilebilir Okul Tasarımında Aile Görüşü. International Journal of Innovative Engineering Applications. (ULAKBİM TR Dizininde).
Kavaz, M, (2020). Promoting Wellbeing Of Children With ASD With Biophilic School Design (Sunum Tarihi: 24.09.20) / De Monfort University, İngiltere (Sözlü Bildiri)
Kavaz,M., (2025).School Design For All (Sunum Tarihi:20.05.2025)/ University of Portsmouth, İngiltere
Ocak 2023- Haziran 2025/ MERSİN ÜNİVERSİTESİ
- Introduction to Architcture 101 (2023-2024 İlkbahar Dönemi)
- Basic Design (2024- 2025 Sonbahar Dönemi)
Eylül 2022- Haziran 2024 / TOROS ÜNİVERSİTESİ
- İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı 201-202 (2022-2023 Sonbahar Dönemi)
- İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı 201-202 (2022-2023 İlkbahar Dönemi)
- Temel Tasarım 101-102 (2023-2024 Sonbahar Dönemi)
- Temel Tasarım 102 (2023- 2024 İlkbahar Dönemi)
Eylül 2022 – Haziran 2023 / ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
- İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Proje 4 (2022-2023 Sonbahar Dönemi)
- İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Proje 3 (2022-2023 İlkbahar Dönemi)
Eylül 2019 – Haziran 2024 / ALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ
- İç Mimarlık ve Çevre Tasarımına Giriş 1 (2019-2020 Sonbahar Dönemi)
- Mekan Deneyimi (2019-2020 Sonbahar Dönemi)
- İç Mimarlık ve Çevre Tasarımına Giriş 2 (2019-2020 İlkbahar Dönemi)
- Kamu İç Mekanlar (2019-2020 İlkbahar Dönemi)
- Mekan Deneyimi (2020-2021 Sonbahar Dönemi)
- İç Mimarlık ve Çevre Tasarımına Giriş 1 (2020-2021 Sonbahar Dönemi)
- İç Mimarlık ve Çevre Tasarımına Giriş 2 (2020-2021 İlkbahar Dönemi)
- İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı III (2021-2022 Sonbahar Dönemi)
- Kamu İç Mekanlar (2021-2022 İlkbahar Dönemi)
- İç Mekanda Aydınlatma Tasarımı (2021- 2022 İlkbahar Dönemi)
- Günlük Yaşamda Mimarlığa Giriş (2022- 2023 Sonbahar Dönemi)
- IES 200- Architectural in Daily Life (2022- 2023 Sonbahar Dönemi)
- Vitrin Tasarımı (2022- 2023 Sonbahar Dönemi)
- İç Mekanda Aydınlatma Tasarımı (2022- 2023 İlkbahar Dönemi)
- Tübitak 2214-A Yurt Dışı Doktora Sırası Araştırma Bursu/ Ball State University/Department of Interior Design Health & Environmental Design Lab (6 Ay Süreli Doktora Tezi Araştırması)
- Coventry University Türk Öğrenci Kotası - Master Eğitimi Tam Burs (2 öğrenciden1’i)
TMMOB İç Mimarlar Odası
2016: EVREN YİĞİT MİMARLIK Ankara, Türkiye / İç Mimar
Ağustos 2013/ Eylül 2013 CRAFT 312 ARCHITECTURAL OFFICE Ankara, Türkiye / Ofis Stajı
Temmuz 2012/ Ağustos 2012 DESIGN PARK GROUP Ankara, Türkiye / Şantiye Stajı
|
Lisans |
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı |
Bilkent Üniversitesi |
2014 |
|
Yüksek Lisans |
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı |
Coventry University |
2015 |
|
Doktora |
İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı |
Hacettepe Üniversitesi |
2022 |