ARAMA
| SAYFALAR | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ADI | BAŞLIK | BİRİM | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ÇİFT ANADAL VE YANDAL PROGRAMI | Çift Anadal ve Yandal Programı | ELEKTRİK - ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ÇİFT ANADAL VE YANDAL PROGRAMI | Çift Anadal ve Yandal Programı | ULUSLARARASI TİCARET VE LOJİSTİK BÖLÜMÜ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ÇİFT ANADAL VE YANDAL PROGRAMI | ÇİFT ANADAL VE YANDAL PROGRAMI | İÇ MİMARLIK BÖLÜMÜ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ÇİFT ANADAL VE YANDAL | ÇİFT ANADAL VE YANDAL | HEMŞİRELİK BÖLÜMÜ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Çift Anadal (ÇAP)-Yandal - Yatay Geçiş | Çift Anadal (ÇAP)-Yandal - Yatay Geçiş | BESLENME VE DİYETETİK BÖLÜMÜ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| Çift Anadal Program (ÇAP) Koordinatörlüğü | Çift Anadal Program (ÇAP) Koordinatörlüğü | SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ÖN KAYIT İŞLEM SAYFASI | ÖN KAYIT İŞLEM SAYFASI | DGS ADAY ÖĞRENCİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ÖN KAYIT İŞLEM SAYFASI | ÖN KAYIT İŞLEM SAYFASI | DGS ADAY ÖĞRENCİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ÖNCEKİ ÖĞRENMELERİN TANINMASI | ÖNCEKİ ÖĞRENMELERİN TANINMASI | SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ÖZ DEĞERLENDİRME BELGELERİ | Öz Değerlendirme Belgeleri | ÇOCUK GELİŞİMİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| DUYURULAR | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| BAŞLIK | BİRİM | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| [ARBİS]ERA-MIN-2 ERA-NET Projesi 2019 Yılı Çağrısı Açılmıştır! | DIŞ İLİŞKİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "AŞIRI İŞLENMİŞ GIDALARIN SAĞLIK ÜZERİNE ETKİLERİ" SUNUMU | UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "EGZERSİZ VE BESLENME" SUNUMU | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "EĞİTİM-ÖĞRETİMDE YAPAY ZEKA KULLANIMI" SUNUMU | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON DIFFERENT ASPECTS OF HEALTH" OTURUM TARİHLERİ VE LİNKLERİ | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "INTERNATIONAL CONFERENCE ON NATURAL SCIENCES AND TECHNOLOGIES" | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "Malzemelerde Elektronik Yapı Hesabı İçin DFT- Tabanlı Simülasyon Metodu" Semineri | MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "Uzaktan Eğitim Sisteminin Eğitim Öğretimdeki Yeri" | ÖĞRENME ve ÖĞRETME KOORDİNATÖRLÜĞÜ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "YENİ NORMAL ESKİ DÜNYA" SEMİNERİ | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Girişimci Olmalarına Etki Eden Faktörler" Konulu Anket Çalışması Hk. | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| HABERLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| BAŞLIK | BİRİM | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| CUMHURİYET’İN 100. YILINDA SHMYO TURNUVASI’NDA ÖDÜLLER SAHİPLERİNİ BULDU | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| CÜNEYT KARAASLAN’DAN REKTÖR PROF. DR. ÖMER ARIÖZ’E ZİYARET | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| DABKAF'22 | TOROS ÜNİVERSİTESİ KARİYER GELİŞTİRME UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| DANS TOPLULUĞUNDAN MUHTEŞEM ŞOVLAR | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| DANS TOPLULUĞU’NDAN KÖY OKULUNA KÜTÜPHANE | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| DASS 2025: DÖNGÜSEL EKONOMİ VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BULUŞMASI | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| DENİZ SAĞLIK KOLEJİ ÖĞRENCİLERİ TOROS’TA | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| DEPREM VE BİNA GÜÇLENDİRMESİ KONFERANSI | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| DEPREMLER İNSANLARI PSİKOLOJİK OLARAK ETKİLEDİ | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| DERLEM ARAŞTIRMALARI MERKEZİ ÇALIŞTAYI TOROS ÜNİVERSİTESİ EV SAHİPLİĞİNDE GERÇEKLEŞTİ | YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||