ARAMA
| SAYFALAR | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| ADI | BAŞLIK | BİRİM | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İNDİRİMLER VE BURSLAR | İNDİRİMLER VE BURSLAR | ADAY ÖĞRENCİLER LİSANSÜSTÜ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İNDİRİMLER VE ÖDEME SEÇENEKLERİ | İNDİRİMLER VE ÖDEME SEÇENEKLERİ | KAYIT İŞLEMLERİ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İNDİRİMLER VE ÖDEME SEÇENEKLERİ | İNDİRİMLER VE ÖDEME SEÇENEKLERİ | ADAY ÖĞRENCİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İNGİLİZCE EĞİTİM | Hazırlık Okulu | ADAY ÖĞRENCİLER | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İNGİLİZCE TOPLULUĞU | Topluluğun Amacı | İNGİLİZCE TOPLULUĞU | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İNSAN KAYNAKLARI DAİRE BAŞKANLIĞI | Hakkında | İNSAN KAYNAKLARI DAİRE BAŞKANLIĞI | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İNTÖRN HEMŞİRELİK | İntörn Hemşirelik | İNTÖRN ÖĞRENCİLİK | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İNTÖRN MÜHENDİSLİK UYGULAMASI | İntörn Mühendislik Uygulaması | İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İNTÖRN MÜHENDİSLİK UYGULAMASI | İntörn Mühendislik Uygulaması | ELEKTRİK - ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| İNTÖRN MÜHENDİSLİK UYGULAMASI | İntern Mühendislik Uygulaması | ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| DUYURULAR | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| BAŞLIK | BİRİM | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| [ARBİS]ERA-MIN-2 ERA-NET Projesi 2019 Yılı Çağrısı Açılmıştır! | DIŞ İLİŞKİLER ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "AŞIRI İŞLENMİŞ GIDALARIN SAĞLIK ÜZERİNE ETKİLERİ" SUNUMU | UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "EGZERSİZ VE BESLENME" SUNUMU | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "EĞİTİM-ÖĞRETİMDE YAPAY ZEKA KULLANIMI" SUNUMU | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "II. INTERNATIONAL CONFERENCE ON DIFFERENT ASPECTS OF HEALTH" OTURUM TARİHLERİ VE LİNKLERİ | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "INTERNATIONAL CONFERENCE ON NATURAL SCIENCES AND TECHNOLOGIES" | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "Malzemelerde Elektronik Yapı Hesabı İçin DFT- Tabanlı Simülasyon Metodu" Semineri | MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "Uzaktan Eğitim Sisteminin Eğitim Öğretimdeki Yeri" | ÖĞRENME ve ÖĞRETME KOORDİNATÖRLÜĞÜ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "YENİ NORMAL ESKİ DÜNYA" SEMİNERİ | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| "Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Girişimci Olmalarına Etki Eden Faktörler" Konulu Anket Çalışması Hk. | TOROS ÜNİVERSİTESİ | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||